ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
щодо викладання математики у 2017-2018 н.р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток та соціалізація
особистості учнів, формування їхньої
національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів,
екологічного стилю мислення і поведінки,
творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення,
здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи — це патріот України, який знає її
історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів;
компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також
рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання
і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському
й особистому житті, здатний до підприємливості та ініціативності, має уявлення
про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує
досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
Провідним засобом реалізації вказаної
мети є запровадження компетентнісного підходу у навчально-виховнийий процес
загальноосвітньої школи шляхом формування предметних і ключових
компетентностей.
Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань
математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах, розширюючи і
доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей
школярів. В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики
покладено компетентнісний підхід,
відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні
компетентності, як здатності учня застосовувати свої
знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в
житті суспільства, нести відповідальність за свої дії. Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної
математичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності» цієї програми. Формування
зазначеної компетентності підпорядковується реалізації загальних завдань
шкільної математичної освіти. Детальніше
Немає коментарів:
Дописати коментар