Батькам

"Формула успішного виховання особистості."

1.    Сприймайте креативність дитини належним чином.
2.    Навчиться помічати успіхи дитини.
3.    Розвиньте креативність у своєї дитини.
4.    Навчиться встановлювати контакт з дитиною.
5.    Визначайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.
6.    Підтримуйте бажання дитини працювати самостійно, якщо вона цього потребує.
7.   Давайте дитині свободу вибору галузі й методів досягнення мети.
8.   Створюйте умови для конкретного втілення творчих ідей дитини.
9.   Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.
10. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.
11. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу.
12. Схвалюйте результати діяльності у якійсь одній галузі з метою спонукати бажання випробувати себе в інших видах діяльності.
13. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини.
14. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чому-небудь відстає.
15. Підтримуйте своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку і у зв’язку з цим відчуває тиск з боку своїх однолітків.
16. Створюйте ситуації, за яких ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.
17. Допомагайте дитині знаходити в її фантазіях зв’язок із реальним світом.
18. Виявляйте терпиме ставлення (принаймні тимчасово) до можливого безладдя у зв’язку з творчою роботою дитини.
19. Заохочуйте максимальне залучення дитини до творчої роботи зі старшими дітьми.
20. Постійно переконуйте дитину, що ви для неї є однодумцем, а не опонентом.


Спілкування з підлітком нагадує підтримання спортивної форми, воно потребує постійної практики.
Щоб краще зрозуміти дитину, згадайте себе в підлітковому віці, запитуючи: «Що я відчував на її місці?». Замість того, щоб сваритися з підлітком, визначте, чого ви хочете: вирішити проблему чи вихлюпнути свої негативні емоції.

Батьківські збори Виступ

Поради батькам у вихованні підлітка Деталі

Пам’ятайте:
Ні пеклом, ні раєм не повинен бути дім для дитини – але місцем, де можна жити (тільки не єдиним), місцем, де жити хочеться, але не настільки, щоб прагнути ним обмежуватися. Звідки можна впевнено вийти й куди радо повертатися. Де все співвідноситься з життям, де якщо й немає гармонії, є надія…

В. Леві

Немає коментарів:

Дописати коментар