Математика

Математика виникла з давніх-давен з практичних потреб людини, її зміст і характер з часом змінювались. Від початкового предметного уявлення про ціле додатне число, від уявлення про відрізок прямої, як найкоротшу відстань між двома точками. Математика пройшла довгий шлях розвитку, перш ніж стала абстрактною наукою з точно сформованими вихідними поняттями і специфічними методами дослідження. Нові вимоги практики, розширюють обсяг понять математики, наповнюють новим змістом старі поняття.




Пам’ятка для школярів
«Як виконувати домашню роботу з математики».
 Приступаючи до виконання домашньої роботи, спочатку ознайомся із завданнями, що записані у твоєму щоденнику. Ніколи не виконуй по пам’яті.
 Починай виконання з читання пункту чи параграфу відповідно до теми уроку. Обов’язково вивчи напам’ять правило.
 Виділи всі незрозумілі слова чи терміни, якщо не знайдеш сам їм пояснення, то запиши в зошит, щоб спитати у вчителя, батьків, однокласників.
 Пригадай, що розповідав учитель на уроці, проглянь записи в зошиті.
 Тепер можеш приступати до виконання письмової частини. Для цього подумай, які правила ви вивчили і чи можна їх застосувати в даному випадку? Як?
 Скористайся за потреби підказками, що є в підручнику на зразок «Прочитай», «Зверни увагу», «Хочеш знати ще більше?»…
 За потреби звертайся до чернетки, проте якщо впевнений, що ти на правильному шляху, не варто двічі виконувати одну і ту ж роботу.
 Обов’язково перевір розв’язування. Доцільним буде намагання знайти інший спосіб розв’язування задачі.
 Якщо розклад складено так, що наступний урок через кілька днів, дуже важливо закріплювати домашнє завдання в день його проведення, а потім ще й у переддень повторити зроблене. При цьому варто звертатись до читання підручника та відповідати на запитання, що є в кінці пункту для власного контролю.
 Прочитавши, з’ясуйте, про що йде мова, що вам вже відомо про це, що повідомляється вперше. Де можна застосувати це на уроці, у житті.




Пам’ятка батькам учнів 5 класу, які дбають, щоб дитина
успішно навчалась із математики
1. І батьки, і діти мають реально оцінювати можливості дитини. Ні в якому разі не переоцінювати їх (можливі наслідки – вимагання оцінки, а не знань, надмірне виснаження здоров’я дитини) та недооцінювати (наслідки – зниження інтелектуального рівня учня, працездатності, удавання до лінощів).
2. Знати таблицю множення на інтуїтивному рівні, володіти правилами усного рахунку (додавання та віднімання двоцифрових чисел раціональним шляхом, округлюючи доданки, множення та ділення усно в межах сотні).
3. Вдома не приступати до виконання письмових вправ, не перечитавши параграф підручника та не вивчивши напам’ять правила, що виділені в пункті. Батьки можуть проконтролювати готовність дитини до уроку по запитаннях, що стоять у кінці тексту, як правило, їх 5 чи 6.
4. Усі вправи дитина повинна виконувати вдома сама (без сторонньої допомоги). Варіанти – звертатися до рубрики «Виконаємо разом», що є зразком, до зошита із класною роботою, як виняток - до старших. Учитель не ставить високу оцінку за виконане завдання, якщо дитина не вміє пояснити, яким чином це було зроблено.
5. Високий рівень навчальних досягнень передбачає вміння учня розв’язувати вправи без зразка, пояснювати кожен крок у текстових задачах та бути готовим відповідати на будь-яке креативне запитання вчителя.
6. На уроці учень повинен мати набір креслярських інструментів (олівець, лінійку, транспортир, циркуль, гумку), зошит, щоденник, чорновик, підручник.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА 
щодо викладання математики у 2017-2018 н.р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток та соціалізація особистості учнів,  формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки,  творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку та самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи — це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості та ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
Провідним засобом реалізації вказаної мети є запровадження компетентнісного підходу у навчально-виховнийий процес загальноосвітньої школи шляхом формування предметних і ключових компетентностей.
Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей школярів. В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, як здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії. Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної математичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності» цієї програми. Формування зазначеної компетентності підпорядковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти. Детальніше

Система уроків з математики 6 клас


Електронні підручники можна знайти тут посилання на сайт



Позакласна робота  - важлива складова частина навчально-виховного процесу. Вона тісно пов'язана з класними заняттями, але не підміняє їх, хоч і розв'язує ті самі навчальні й виховні завдання, і в цьому відношенні є продовженням тієї роботи, яка проводиться на уроці.
Математична гра










З 07 грудня 2015 року по 11 грудня 2015 року у Нетішинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 проводився тиждень математики, фізика та інформатики з метою розвитку інтересу учнів до предметів, логічного мислення та самостійності, встановлення між предметних зв'язків, поглиблення знань учнів, виховання згуртованості, поваги до товаришів, до їхньої думки

 Усі заходи відбувалися відповідно до плану проведення тижня, який був узгоджений на методичному об’єднанні вчителів математики, фізика та інформатики. Деталі






Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах – важлива складова навчально-виховного процесу, що сприяє не тільки підвищенню їхньої зацікавленості у навчанні, але й формуванню у них важливих інтелектуальних та загальнонавчальних умінь: аналізувати, узагальнювати та систематизувати фактичний і теоретичний матеріал, працювати з різними інформаційними джерелами, формулювати відповідь на запитання проблемного характеру, встановлювати внутнішньо- та міжпредметні зв’язки, конкретизувати набуті знання, логічно і послідовно викладати свою думку. 


Увага, олімпіада!
8 клас
8 клас (2)
9 клас
9 клас (2)







Відкритий урок математики 5 клас









Вітаємо юних дослідників-математиків!

Протягом вересня  проходив міський етап конкурсу «Юний математик».
Відповідно до рішення фахового журі призерами конкурсу стали:
 у номінації «геометрія»
 ІІ місце посіла Фоміна Софія, учениця 9-го класу (науковий керівник  Сидоренко Н.А.);
 у номінації «математичне моделювання»

ІІ місце посіла Сороката Анастасія, учениця 11 класу (науковий керівник Шевчук О.А.) .

До уваги учнів 9-х класів!!!
Готуємось до самостійної роботи з геометрії  Завдання



Немає коментарів:

Дописати коментар